Re: zestaw i radeon

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 24 Jun 2003 - 16:42:53 MET DST

"Marcin" <marcell21_at_interia.pl> wrote:

> Nie muszę nic brać, żeby, mieć z Twoich postów ubaw - to Ty je
> redagujesz ;))))))))))

A co Cie tak konkretnie smieszy? Moze napisz cos na temat. Ups... nie
potrafisz...

> /\/\/\/\/\/
> Poprawia mi Twoja ortografia. W podstawówce się tak nauczyłeś
> pisać??????

a) jako podkreslnika uzywa sie ^^^^^^^

b) uzywa sie czcionke nieproporcjonalna, bo teraz nie wiadomo co
chciales podkreslilec

c) czlowiek nie jest nieomylny i kazdemu zdazaja sie bledy, wytykanie
przez Ciebie ich w taki sposob swiadczy o Tobie nie o mnie. Zreszta
opisuje to dosc dokaldnie netykieta.

> Jakoś nie pochwaliłeś się sprzętem ;))

A po co?

> Rozumiem Tualatin ROTFL

A jakie ma to znaczenie?

> Jak narazie to śmieszne są Twoje odpowiedzi "chłopcze z
> piaskownicy".

To dobrze, ze umiesz sie smiac z samego siebie.

> Rozumiem, że teraz na poziomie piaskownicy używa się
> Tualatinów zamiast zwykłego piasku ;)))

Rozwin mysl...

--
Krzysiek Szczepanek