Re: Telnet...

Autor: Zbyszek T. (zbyszek_at_zbyszek.net)
Data: Tue 24 Jun 2003 - 16:45:38 MET DST

> Niestety, bo np chcialem ogladac na starszym kompie filmy w divixie
uzywajac
> vnc ale on niestety nie przesyla obrazu :(
> Niewymyslili jeszcze czego lepszego? :>

Z tego co wiem jest to niewykonalne. Sam nieskompresowany strumień wideo o
parametrach DiVXa (już nawet pomijając dźwięk) wymagałby przepustowości
grubo przekraczającej możliwości FastEthernetu. A jeżeli chodzi o "graficzny
telnet" to przecież odpowiednie mechanizmy są "wbudowane" w Windows XP -
usługa Pulpit zdalny.