Re: Abit BE7 / BIOS / Flash ROM is write-protected

Autor: lukasz janicki (janik_at_NOSPAMgo2.pl)
Data: Tue 24 Jun 2003 - 15:11:44 MET DST

Dnia 2003-06-24 13:16, Użytkownik Jacek Maciejewwski napisał:

> Po co wyjmować bios skoro z nim komp startuje? Na dyskietkę systemową
> nagraj fraszer i ten bios który chcesz mieć, odpal, zainstaluj i po
> krzyku.

  Podczas proby wgrania biosu, dostaje komunikat, ze Flash ROM jest
zabezpieczony przed zapisem (startuje z systemowej, odpalam, ale
zainstalowac sie nie da).

  W zwiazku z tym, ze nie ma zadnej zworki (a przynajmniej ja nie
dojrzalem takiej na plycie), gdzies to zabezpiecznie musi byc (np.
wlaczona ochrona antyvirusowa w BIOS'ie, ale do BIOS'u wejsc sie nie
da), po to chcialem wyjmowac kosc i wlozyc ja dopiero przed sama
instalacja BIOS'u z dyskietki, zeby to zabezpieczenie ominac.

--
pozdrawiam
  lukasz janicki