Re: zestaw i radeon

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 24 Jun 2003 - 12:55:44 MET DST

"Marcin" <marcell21_at_interia.pl> wrote:

> Ach dzięki za Twe łaski ale dziś mnie nie wzruszyłeś. Możesz mnie
> wrzucać gdzie chcesz,

Nie wiem co bierzesz ale rzuc to swinstwo...

> bo Twoje wypowiedzi na grupie niczego ciekawego nie wniosły jak do
> tej pory.

Jak ma Ci to poprawic chumor to oczywiscie...

> Ciekawe kiedy będziesz pisał sam do siebie. BTW pochwal się maszyną -
> Tualatin?? LOL Mamuty też odeszły nioczekiwanie.

Pokrzyczales i juz Ci lepiej? Teraz wstan, wyjdz z piaskownicy,
wytrzyj buzke i koszulke ze sliny i otrzep spodenki z piasku i biegnij
do mamusi na kaszke. Nie pisz wiecej w takim tonie i takich tekstow na
usnecie bo sie tylko osmieszasz chlopcze.

--
Krzysiek Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"