Re: ATI catalyst ver 3.5 (7.90) i niskie odswiezanie w 2D pod Windows XP

Autor: Stranger (siralosspamprotectionusunto_at_mail.icpnet.pl)
Data: Tue 24 Jun 2003 - 11:27:20 MET DST

Użytkownik "ggs" <ggs@__konto.pl> napisał w wiadomości

> Ustaw najpierw max res i odswiezanie w zakladce Ekrany/Displays - Monitor.

Jestem mocno zdziwiony. Pod ME nie ruszałem tych w/wym ustawień w ogóle i
było dobrze z wyswietlaniem na monitorze i na TV. Zmieniało się normalnie
spod głownego menu rozdzielczosc i odswieżanie. Teraz po instalacji nowych
sterowników poustawialem ręcznie tryby w tej zakładce którą wskazałeś i
.....jest wreszcie normalne odswieżanie! :) Dziwne, czyżby XP się aż tak
bardzo różnił pod tym względem od rodziny 9X ... ;-)

Serdeczne dzięki!

--
Stranger