Re: prime95 to nędza

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Tue 24 Jun 2003 - 10:55:18 MET DST

> a u mnie odwrotnie :-) winrar smiga i pakuje elegancko,
> prime95 sie wykrzacza....

w takim razie aby mieć pewność trzeba po starcie kompa odpalić 2 przebiegi
MemTest86, potem reset i 3DMark2001SE + Colin3 Demo, dalej WinRar i dopiero
na końcu Prime95 :) (Prime na końcu bo musi dłuuuugooo chodzić)

a mnie Prime wyskakuje od razu.. pisze że procek policzył 4,99xxxxxxxxxxx a
program spodziewał się wartości nie przekraczającej 4,0 :) i co o tym
myślicie? nic innego sie nie wysypuje - ale nie sprawdzałem RARem.. sprawdzę
jak wrócę do chaty

PZDR
Shaman