Dziwny problem z dźwiękiem.

Autor: slovyck (slovyck_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Tue 24 Jun 2003 - 10:48:14 MET DST

Cześć

Ostatnio pracowałem sobie na komputerze, gdy nagle kompik sam się
zrestartował, a w słuchawkach słyszałem straszne szumy i trzaski. Kiedy
winda (xp) się załadowała, straciłem dźwięk na dobre. Dźwieku nie ma ani w
winampie, ani w niczym innym.
Karta dźwiekowa, to zintegrowana z płytą główną Tomato Board BXE-Atx Sound
Blatser AWE64. Jak rozwiązać ten problem?