prime95 to nędza

Autor: Pawel Rupinski (oui_at_2com.pl)
Data: Tue 24 Jun 2003 - 10:44:13 MET DST

jeżeli chodzi o testowanie stabilności. Przesadzam oczywiście, ale:
Przy dość mocno podkręconym procku zapuściłem standardowo prime95(torture) i
kontrolę temperatury procesora. Po ustaleniu się temperatury na maksymalnym
poziomie odpaliłem winrar'a i testowałem archiwum o wielkości około 600MB.
Po chwili wyświetlił się błąd CRC, prime95 liczył normalnie dalej.
Spróbowałem wtedy jeszcze kilka razy potestować archiwum, średnio raz na 4
testy przechodziło bez błędów. Nie jestem w stanie sprawdzić czy prime95
przy takiej konfiguracji wykazałby jakieś błędy po 24h ciągłego działania,
ale jednak winrar szybciej pokazał że system jest niestabilny.. polecam

Paweł Rupiński
oui_at_2com.pl