Re: 17 GB Seagate i stara plyta

Autor: BH (bh_at_sih.pl)
Data: Tue 24 Jun 2003 - 07:55:21 MET DST

ROBZA wrote:

> Witam mam dysk Seagate ST31722A i plyte American Megat.... Chcialem
> uzyc tego kompa jako serwer ale jest problem .
> Bios przy wszystkich mozliwych ustawieniach zworek nie widzi dysku (
> w innym kompie sprawdzalem dziala dobrze) Aktualizacji Biosu u
> producenta nie ma.
Start systemu z duskietki, albo z przygotowanego CD.
Tak u mnie chodzi jeden komp.
Zadne programy nie pomoga, bo zeby je wystartowac musisz
miec widoczny dla bios boot sector.
Moze jest oprogramowanie oszukujace bios dysku, ale watpie.
To "bios" dysku podaje biosowi komputera dane o dysku (?).

Bogdan