Re: CD-ROM a spowolnienie PC-ta

Autor: Leszek 'LECHU' Foss (lechu_at_klubWYTNIJ.TOchip.pl)
Data: Mon 23 Jun 2003 - 20:37:02 MET DST

kurkuror <kurkuror_at_op.pl> wystukał(a):

> do UDMA jest potrzebna tasma nowego typu, mam nadzieje ze posiadasz
> taka tasme (SP80 o ile sie nie myle)
> takowa tasma ma 80 zylek
> sprawdz w biosie czy czegos nie wylaczyles

A jak mógł bym miec inną taśme? Nic nie wyłączyłem w biosie. Słyszałem,
że częszto się zdarza, że na chipsetach intela pod XP nie ma tej
zakładki. Mimo to Intel Aplication Accelerator wskazuje, że urządzenia
chodzą w tym trybie.

--
[    Leszek 'LECHU' Foss    ]
[---lechu[at]klub.chip.pl---]