Re: Jaka drukarka tania w eksploatacji

Autor: Arkadiusz Soroka (ipitaa_at_uni.torun.pl)
Data: Mon 23 Jun 2003 - 22:59:17 MET DST

On Sun, 22 Jun 2003, Andrzej wrote:

> Czytałem wcześniejsze posty o podobnej tematyce ale nie znalazłem
> satysfakcjonującej odpowiedzi. Chodzi mi o drukarkę, która będzie tania w
> eksploatacji a jednocześnie pojemniki będą napełniane w prosty sposób.

Dowolny model HP na tuszach typu 45, np. cos z serii 800, 9x0 (x - cyfra
nieparzysta), 960, 980 lub z nowych 6122. Jesli kupowac InkTeca na litry a
nie na pojedyncze buteleczki, to liczac w detalu wychodzi ok. 14
zl/napelnienie 40 ml (zakladam zakup butelki litrowej). Wlasnie nabylem do
firmy 6122 jako wola roboczego - bedzie robil srednio 4000 str/miesiac
zamiast laserowki. Koszt wydrukow wychodzi nam ponad dwukrotnie nizszy niz
na regenerowanych tonerach do laserow HP. Na jakosci specjalnie nam nie
zalezy - ma byc jednorazowo czytelne ;-), choc przy InkTecu nie ma z tym
problemu.

Pozdrawianko!

A.S.