Re: O/C - ile wytrzyma Athlon 1800+(Palomino) na KT3 Ultra????

Autor: Marek Tomczyk (tunol_at_chelm.gda.pl)
Data: Mon 23 Jun 2003 - 22:00:08 MET DST

Użytkownik J.C. napisał:
> Mam starszy model Athlona 1800+ . O ile da się go podkręcić, żeby stabilnie
> działał??? Mam pamięci DDR 333 MHz, czy zatem mogę podnieść FSB do 166MHz,

Wątpie że pójdzie na FSB 166

> czy raczej pozostawić na 133 i podnosić mnożnik.

Mnożnik w Palomino jest zblokowany. Możesz pobawić się w odblokowywanie
jeśli nie masz drżących rąk i nie obchodzi cię gwarancja.

> O ile też mogę bezpiecznie zmienić napięcie ??????

A tu już się nie orientuje.

> Obecnie temperatura CPU wynosi ~48 oC. Do jakiej bezpiecznej wartości może się procek nagrzać????

Można założyć że temperatura powyżej 60 stopni w palomino to już dużo.
IMO możesz sie pobawić w stopniowe zwiększanie magistrali. Myśle ze do
145mhz powinien dać rade (2000+)

--
Pozdrawiam
AMD & ASUS 4ever