Kto zna sie na drukowaniu niech mi pomoze!

Autor: piotrdg_at_op.pl
Data: Mon 23 Jun 2003 - 21:20:13 MET DST

mam cyfrowke i jesli chcialbym wydrukowac zdjecie naprzyklad w rozmarze 9x13cm
pojawia sie problem - zmieniajac rozmiary obrazu do tych 9x13cm jakosc
drastycznie sie zmniejsza (jest to zmniejszenie ok.5x) zmieniajac ilosc punktow
na cal z 72 na ok 300 otrzymuje rzadane wymiary obrazu, lecz drukarka (hp 3820)
nadal drukuje duzy plik (o wymiarach przed zwiekszeniem punktow na cal). Jak
wydrukowac obraz o interesujacych mnie rozmiarach???? jak wy drukujecie??