Re: kutaśny problem, stacja dyskietek umarła?

Autor: xaliemorph (gordonfreeman[fuck.spam)
Data: Mon 23 Jun 2003 - 20:49:57 MET DST

Użytkownik "Marsjanin" <06.2003.usenet_at_marsjanin.tk> napisał w wiadomości
> Widelce? Forks...? Nie kumam... :-?

Skup się na przepływie mocy, a odnajdziesz za jej pomocą posty o tajnikach
sztuki kulinarnej. ;)

> Przyszło mi do łba jeszcze takie cuś: upgrade BIOSu. Być może masz
> wirusa w BIOSie (albo jakiś wir zawczasu tam po prostu namieszał).

Yiiik ??? Tey, no be yay. Zresztą i tak jakakolwiek próba zastosowania
taktyki konia trojańskiego czyli podmiany BIOS'u jest skazana na pewną
klęskę ponieważ komp ni ogóra nie chce zastartować bez FDD mastera. Niestety
nie jesteśmy wyposażeni w tak zaawansowane techniki wywiadowcze by dokonać
tej przebiegłej strategii.