Pol zartem pol serio...

Autor: motto (motto77.NOSPAM_at_op.pl)
Data: Mon 23 Jun 2003 - 20:35:32 MET DST

... czy płytka krzemu to już procesor?? A może procesorem jest już ziarnko
piasku.. :P Przepraszam ale patrzę na TV i śmiech mnie ogarnia jak słucham
tych z "patrolu" z Władysławowa.
A teraz tak poważniej, zacząłem się zastanawiać jaka jest droga od tegoż
ziarnka piasku do procesora... i dlaczego procesory kosztują tyle ile
kosztują. Wyprodukowanie układu scalonego kosztuje około 20 gr., a ile
faktycznie kosztuje wyprodukowanie procesora?
Pozdrawiam