Re: Sieroty i wdowy w Word 2000 ???

Autor: Zbigniew Zawada (zzawada1_at_friend.pl)
Data: Mon 23 Jun 2003 - 20:04:30 MET DST

Użytkownik Jozef napisał:

> Nie widzę nic zdrożnego. Sieroty i wdowy to fachowe określenie używane
> zdaje się przez łamaczy w drukarni.
> Zapobiega drukowaniu ostatniego wiersza akapitu u góry następnej
> strony lub pierwszego wiersza akapitu u dołu strony.
> Ktoś zdaje się bardzo się nudzi; rozumiem wakacje...
> Józef
Dokładnie tak jest. Wystarczy trochę bliżej liznąć poligrafii i wszystko
  jasne. Osobiście brakuje mi jeszcze np. likwidowania bękartów przy
dzieleniu na kolumny. W 2000 tego nie widzę. Może w nowszych już jest.
Dla nowicjuszy to ma prawo brzmieć śmiesznie, więc nie nie ma się co
dziwić, że się tak podniecają. Ja sam tak kiedyś przeżywałem pojęcie
"psi chód" przy walcach drogowych, nie mówiąc już o politykach ...

Pozdrawiam

ZZ