O/C problem

Autor: Marek Tomczyk (tunol_at_chelm.gda.pl)
Data: Mon 23 Jun 2003 - 19:31:17 MET DST

Otóż na płytce Asusa A7V133 siedzi sobie Athlonek T-bred 1700+@2600+. I
teraz kilka faktów:

1. Aby uzyskać wyższe mnożniki przepaliłem mostki L3 tak, aby uzyskać na
sztywno 13x

2. Moja płyta wg. Asusa nie ma prawa działać z Athlonami T-bred

3. Przy szynie 133 i przepalonych mostkach działają jedynie mnożniki 16,
17 i 20, z czego 16 i 17 wymiennie, tzn na tym samym ustawieniu (9x)
przy szynie <133 daje 17, a przy >=133 daje 16

I teraz tak: Aktualnie chodzi on sobie na 125x17 co mi daje 2125 mhz.
Wszystko chodzi stabilnie, komp chodzi czasem i po kilka dni licząc w
tym czasie S_at_H bez żadnych zwisów, podobnie w żadnych grach nie mam
problemów. Po prostu jest stabilny. Jednak jak przestawie na 133x16 (co
ma dać 2133 mhz, a zawsze to praca synchroniczna pamięci z FSB) komp nie
chce nawet załadować systemu. Czyżby te 8 megaherców robiło mu tak dużą
różnicę?

Co o tym sądzicie bo nurtuje mnie to niezmiernie...

--
Pozdrawiam
AMD & ASUS 4ever