Re: Czy mozna zastosować toner (proszek) do innego modelu Brother-a ?

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Mon 23 Jun 2003 - 18:29:52 MET DST

Użytkownik "Krzysztof" <kzdun_at_to-pomin.ids.pl> napisał w wiadomości

> dziękuję!!!
> Krzysztof

Ja zaś sypię toner od HP1000 do drukarki Samsung ML-1210, i też jest OK.
Co IMHO nie znaczy, że zawsze tak będzie, mnie serwisant coś mętnie
tłumaczył o magnetycznych właściwościach niektórych proszków i o
powiązaniu granulacji proszku z rozdzielczością drukarki. Ciekaw jestem
wypowiedzi osoby lepiej zorientowanej w temacie.

M.