Re: Znowu laptop - warunki gwarancyjne proszę o pomoc.

Autor: Rafał Brzoskwinia (brzosk_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 23 Jun 2003 - 15:14:34 MET DST

Użytkownik "Arti" <todross_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Czytajac archiwum mam mentlik gdyz niektórzy są zadowoleni nawet z maxdata
> :)
> Mam pytanie:
> jaka firma gwarantuje naprawę w ciagu 14 dni z możliwościa przedłuzenia do
> 21 ale nie dłuzej?
> Jelsi jest taka to co jesli przedłuzy sie okres?
> Drugie pytanie: któa firma ma najlepsze dla nas warunki gwarancyjne?
>
> Pozdrawiam

odpowiedź
Żadna - wszystko zależy gdzie kupujesz i jakie układy ma sprzedawca z
serwisem - to raz
dwa - zależy jak ważnym klientem jesteś ty dla sprzedawcy
trzy - jak pójdziesz sam do autoryzowanego serwisu i faktycznie będzie coś
uszkodzone to zapomnij że miałeś notebooka.
Wyjątek - kiedyś Fujitsu-Siemens oferowało serwis 48 godzinny, ale szybko
się z tego wycofali

Rafał