[Zupelnie Offtopic] Soft pod windoze do drukowania etykiet

Autor: Rafał Banaszkiewicz (rafal_at_ragganamase.junglist.art.pl)
Data: Mon 23 Jun 2003 - 14:24:12 MET DST

Jest sobie arkusz a4, podzielony na ilestam samoprzylepnych fragmentow,
szukam softu ktory na czymstakim wydrukuje mi okreslony tekst (ten tekst
nie bedzie sie powtarzal, na kazdym stickerze bedzie co innego). Wiem ze bylo cos
takiego ale aktualnie wygmerac tego nie moge, mnoze ktos z szanownych
grupowiczow mial kiedys taki problem i wie jak go rozwiazac ? :]
Software ma byc typu "dla pani jadzi w recepcji", pełna klikologia bez
zbednych mastachakerskich udziwnien. Platforma, PC, w2k.

--
:: Rafał Banaszkiewicz >rafal(at)junglist,art,pl< ::
::              http://rafal.terra.pl             ::