Re: EPoX 8RDA+ uwaga posiadacze! wyjmijcie jumper JCLK!

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Mon 23 Jun 2003 - 14:16:27 MET DST

> no to pewnie C1 skoro miales komunikat (polecam wcpuid do sprawdzenia),

a jak interpretować to co wcpuid pokaże jaki stepping chipu co oznacza?

> byc moze wyjme zworke u siebie i sprawdze:))), ciekawe czy to regula...czy
> przypadek:) bo dziwne ze ram 2700 chodzi dobrze przy napieciu dopiero
> 2,9 V.... a plyta fakt, palce lizac;)

miałem dokładnie to samo.. wydałem sporo kasy na dobry RAM i okazało się że
nie robi tak jak sie po nim spodziewałem.. teraz widać że RAM jest cacy a
płyta była "be" - no ale od czego jest ludzka dociekliwość :) wyjęcie
jumperka i wszystko pięknie śmiga :)

PZDR
Shaman