Re: Epox 8RDA-nForce2 jaka opinia?

Autor: qk (qkis1_at_wp.pl)
Data: Mon 23 Jun 2003 - 14:10:40 MET DST

Użytkownik "musso" <mussonet_at_klub.chip.pl> napisał w wiadomości
> Ma ktoś taką płytę Epox 8RDA-nForce2 ?
> Jak to chodzi i czy jest stabilna nie wiesza się?

zawsze potrzeba troche szczescia, mi dwa epoxy padly w ciagu m-ca, teraz mam
kolejnego (twardy jestem, nie zmienilem na abita;) i ten chodzi super i
obsluguje fsb 200 mhz ;)

zalezy co chcesz robic, jak nie nastawiasz sie na ostre o/c to mozesz
poszukac czegos innego, chyba ze zalezy Ci na dzwieku soundstrom :), jezeli
nie to wachlarz mozliwosci jest wiekszy (MSI, Soltek, niedlugo shuttle,
takze okrojone abity, asusy i epoxy) i bedzie taniej
z epoxem trzeba uwazac przy konfiguracji bo latwo przesadzic :) ale podobno
epoxow wraca najmniej do serwisu ;)

ps. zajrzyj sobie na forum tweaka (www.tweak.pl), tylko nie przeraz sie -
po przeczytaniu dojdziesz do wniosku ze z KAZDA plyta sa jakies problemy ;)
pzdr qk