Re: Combo Toshiba SD - R1312

Autor: marcus075 (karweta_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 22 Jun 2003 - 23:28:46 MET DST

Witam!
> cecha mojego egzemplarza, modelu, napędów combo, co jest tego przyczyną,
czy
> reklamować etc. Z góry dzięki za odpowiedzi.
Chyba raczej każdy producent stara się wyciszyć swój napęd więc idź do
sklepu- niech wymienią, jak będzie to samo to jeszcze raz, a jak Ci powiedź
że to normalne to oddaj sprzęt i powiedz że chcesz kase (prawo do relkamacji
w terminie do 10 dni od daty zakupy, bez podania przyczyny, za okazaniem
dowodu zakupu:)
> pozdrawiam
Również

--