"Twarda" bezprzewodowa klawiatura?

Autor: BTR (bartoszr_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 23 Jun 2003 - 12:05:04 MET DST

Witam,

Od 22-go sierpnia'90 jestem osoboą niepełnosprawną (tetraplegia) i na
gwizdkę'94 dostałam mój pierwszy komputer. Teraz mam już 4 z koleii komputer
bo trzeba iść z duchem postępu ;-)
Dlatego też chciałbym zakupić klawiaturę bezprzewodową ale ze względu na
moją niepełnosprawność "twardą", czyli taką której klawisze stawiają dość
duży opór przy klikaniu. No i taką, której obudowa kończy się zaraz przy
rzędzie klawiszy Alt, Control, Spacebar etc. abym mógł jak najbliżej ją do
siebie przysunąć. O co mi chodzi, widać na "Widoku z kamery" na mojej
stronie www.rudz.net
Ja wciąż używam mojej pierwszej klawiatury z 94 roku model Colani HIGHSCREEN
Welcomekey firmy VOBIS, bo właśnie jest "twarda" i nie ma ciasno upakowanych
klawiszy.
Może ktoś z grupowiczów, użytkowników klawiatór bezprzewodowych poradzi mi,
która z owych klawiatór jest "twarda" i ma, a raczej nie ma obudowy na dole
przed klawiszami?

Dziękuję i pozdrawiam,
Bartosz