AverTV Studio 303 a winXP

Autor: bk (bartosz_k_at_pf.pl)
Data: Mon 23 Jun 2003 - 10:09:18 MET DST

ma ktoś może działające sterowniki pod niego ?
Niestety po niedawnym złożeniu sprzętu:
P4 2.4 z HT, mobo asusa P4P800, 2x256MB Kingstone, szafirek 64Mb 128bit,
caviar 80GB(8mB) ...
nie na oryginalnym sofcie z płytki zwiesza mi kompletnie kompa jak włączam
w/w averka :(
Wiem, że są to stery pod 95/98/milenium - ale próbowałem wszystkiego ...

Tu niestety muszę się jeszcze przyznać do jednego - po zainstalowaniu windy
98 okazało się ze Averek chodzi ... jednak Asusik się nie za bardzo spisał
bo spieprzył zupełnie stery pod ta windę :(
I tak nie działa "przełącz w stan spoczynku" oraz "uruchom ponownie w syst.
DOS" - niebieska plansza :(
Czasami zdarza się zwis po ponownym uruchomieniu kompa ... itp ...
A co najważniejsze - nie działaja gry ... dziwny komunikat "...C++ library
error ... " ubnormal error ... lub cos w tym stylu :(

próbowałem na wszelkie sposoby (oczywiście wcześniej w GHOSTie zrobiłem
sobie obrazy partycji) i doszedłem do jednoznacznych wyników w windzie 98se
największą kaszanę robi instalacja sterów : Intel(R) Chipset Software
Installation Utility V5.00.1012. ... tyle że starszej lub nowszej nie ma ...
pozostawić nie zainstalowanych też nie mogę bo i tak niektóre gry nie mogą
się zainstalować - choćby kultowy AoE 2 - po zainstalowaniu i restarcie
niebieska plansza i nic tylko korzystać z GHOSTa :(
Na XP wszystko gra - poza tym averkiem.
Wolałbym się najpierw skupić na nim - stąd moja prośba o jakieś stery ... na
ich stronach nie ma ich pod ten model :(

dzieki - bk