Re: Jaki HDD wybrac,please help !

Autor: piotr19772_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 23 Jun 2003 - 09:07:48 MET DST

> JEZUS MARINA,dalej nie wiem co wybrac "ten dobry,ten sie sypie,ten
> najlepszy,a ten nie." Zrozumcie,ze mam stary 10GB HDD SAMSUNGA i juz pora
go
> zmienic.Zdecydujcie sie na cos...ale ZONK
>
> A co do MAXTOR'ow to maja tylko 1 rok gwarancji,a wiadomo co sie dzieje ze
> sprzetem jak gwarancja sie konczy...pada.

Witam !!!

Wybór ostateczny i tak należy do ciebie ja się przesiadłem z Segate Medalist
3,2 GB ;))))
na Seagate U6 40 GB jak na moje potrzeby jest w sam raz ;)))))
A faktycznie załapałem się na ostatnie 3 lata gwarancji ale o nie o to mi
chodzi
mam zaufanie do firmy i na razie się na żadnym z dysków nie przejechałem
;))))))

Piotr - Dolnośląskie - GG 4522585
e-mail piotr19772_at_poczta.onet.pl
URL Yamaha FZS 600 Fazer http://www.fazer600.wz.cz