Re: VIVO czy Avermedia Studio 303?

Autor: Marcin (marcell21_at_interia.pl)
Data: Mon 23 Jun 2003 - 08:46:57 MET DST

Użytkownik "Bartłomiej Zass" <zassb_at_ee.pw.edu.pl> napisał w wiadomości
> Dodam jeszcze tylko, że z tego co wiem, to GF4 ma TV-IN oparte na
chipsecie
> Philipsa, a Avermedia na chipsecie Connexant. Orientuje się ktoś który z
> nich da lepszy obraz przy zgrywaniu z VHS (sygnał composit)?

Na cinnexancie jest wyższa możliwa rozdzielczość ale jakości lepszej to nie
będzie. Patrz lepiej na parametry oglądanej TV bo zgrywanie to IMHO na
takich kartach można sobie darować ;))
Polecam Ci troszkę inny sprzęt: grafika Leadtek Winfast GF4 MX440 64MB DDR
bez Vivo (ok. 250zł) i do tego karta TV Leadtek Winfast TV 2000 XP Deluxe za
jakieś 280 zł. Najlepszy obraz TV jaki widziałem na kartach TV.
pozdr
Marcin
sklep.komputronik.pl