Jeszcze Raz Zwiechy Nforce2 (Epox)

Autor: Lukis (lukiso_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 23 Jun 2003 - 02:53:15 MET DST

Witam

Czy juz moze ktos wie dlaczego sa zwiechy na nforce2 przy 166mhz?

Ja sie ciagle mecze z tym na moim epoch rda+
Juz wrzucilem aktywne chlodzenie na polnocny mostek i dalem radiatora
zalmana na poludniowy ale nie widze efektow...
Na 133mhz wszystko u mnie ladnie chodzi... ale u kumpla na solteku sie nawet
na 133mhz raz wysypal....

Czego to moze byc jeszcze wina?
Zawsze wywala mi sie przy max obciazeniu... glownie w grach... gry pracuje w
systemie to jest spoko
Gdy sie wywala to mam albo zwis calkowity albo wyjscie z gry.... roznie bywa
:)

Moze ktos z was juz rozpracowal ten problem

pozdrawiam