Odp: kutaśny problem, stacja dyskietek umarła?

Autor: Rycho (rycholek_at_wp.pl)
Data: Mon 23 Jun 2003 - 00:57:43 MET DST

> ??? Nie wiem o co chodzi ale czy mógł mi ot tak sobie kontroler FDD paść?
> Odszedł na emryturę? Ale kto go do tego skłonił? Bo zbiorowego podstępu
> zasilaczy już nie podejrzewam bo to raczej takie schematyczne. IMO profil
> psychologiczny sprawcy jest bardziej skomplikowany.

Witam,
swego czasu też miałem problem martwego flopa,
niby był widoczny ale nic nie szło odczytać/zapisać;
później się jeszcze okazało że RS-232 też nie działał
( mysz była na PS2 i chodziła dobrze ).
Po analizie przebiegów oscyloskopem wyszło,
że scalak multi I/O - jakiś Winbond nie generował sygnału
INTA do procesora !
A ponieważ na płycie ( Soltek SL-54U5, pod MMX200 )
była ISA wsadziłem kartę multi IO i było OK
( w biosie wyłączyłem FD i RS )

W twojej płycie kontroler FDD jest zintegrowany w VIA686B,
-dziwne,czyżby w nim było coś nie tak ?
Reset Cmos'u chyba robiłeś.

Powodzenia w walce z upartym sprzętem

Pozdro..