Odp: skaner do zdjęć - jaki kupić, na co zwrócić uwagę?

Autor: Rally (rally_wrc_at_USUNTOwp.pl)
Data: Mon 23 Jun 2003 - 00:46:48 MET DST

Użytkownik Karmel <karmelowy_at_buziaczek.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bd5b2a$gf1$1_at_news.onet.pl...
> Witam,
> Chcę zakupić skaner, który (głównie) służyć mi będzie do obróbki zdjęć.
> Na co zwrócić uwagę? Czy wystarczy 600x1200 czy już jednak 1200x2400?
Warto
> dawać 100 PLN więcej na przystawkę do slajdów?

Temat setki razy walkowany na pl.rec.foto - przejrzyj archiwum - wiele sie
dowiesz.

Przystawki nie kupuj - gowno straszne, szkoda kasy.

Co do modeli to polecane sa skanery Epsona (jesli chodzi o plaskie), jednak
do zdjec najlepszy jest skaner do klisz, a to kosztuje...

--
Rally