Re: Dodatkowe porty USB i resety systemu

Autor: Jaku (jaku10_at_gazeta.pl)
Data: Mon 23 Jun 2003 - 00:13:33 MET DST

Użytkownik "Miner" <a_at_a.a.a> napisał w wiadomości
> Po podłączeniu dodatkowego śledzia z dwoma portami USB i po przepięciu na
> tego śledzia myszki USB system raz na kilka godzin się resetuje.

Dziwna sprawa ja mam tez płytę Solteka tylko starszą SL-75KAV
Myszkę i drukarkę podpiąłem pod dodatkowe USB na złączu PCI i wszystko
działa.Do "oryginalnego" USB mam wpiętą IrDA (często wypinam a dostęp
łatwiejszy) a drugi port mam wolny i wszystko działa.
Sp1 nie chciało mi się instalować.
aaaaaaaaa
Wpadło mi jeszcze do głowy jedna myśl jakie to USB 1.1 czy to nowsze??
Bo jak USB 2.0 to wejdź na stronę:
http://download.msi.com.tw/support/dvr_exe/viapatch.exe

i ściągnij patch do obsługi tego USB - działa też na solteku - sprawdziłem.

Powodzenia:

Jaku