Brak dostępu do partycji

Autor: ALien (alien_21_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 22 Jun 2003 - 22:48:52 MET DST

Witam
mam mały problemik
otóż mam dysk seagate barracuda IV 60 gb
i dzisiaj nie wiem jak to sie stalo nie mam dostepu do mojej partycji E
dysk mam podzielony na 3 parycje
C - 5 GB
D - 26 GB
E - 25 GB
i windows 2000 pokazuje mi dysk e ale nie moge do niego wejsc nic nie moge
zrobic mozliwe ze jakies poczatkowe sektory sie uszkodizly i czy jest
mozliwosc tego naprawienia bo na tej niedostepnej mam duzo danych
Tak dla wiadomosci Partition Magic 7.0 pokazuje mi prawidlowe danej o tej
partycji...
Prosze o podpowiedz..
Alien