Re: Czy zwykly modem pojdzie na ISDN ?

Autor: Egghead (Egghead_at_wp.pl)
Data: Sun 22 Jun 2003 - 20:08:26 MET DST

"Spektor" <spektor_at_wytnij_to.tlen.pl> wystukał
(news:bd4far$crt$1_at_nemesis.news.tpi.pl):

> chodzi mi o centralke ktora dostarcza TEPSA, jeszcze tej centralki
> nie widzialem ale jesli jest tak jak mowisz to spoko, dzieki za

Nie wiem jak tepsa, ale Dialog dostarcza 2 rodzaje "centralek": z 4
liniami cyfrowymi (tej raczej sie wystrzegaj) i 2 linie cyfrowe + 2
analogowe - do analogowych mozesz podpiac modem i telefon analogowy, a
do cyfrowych np. terminal ISDN, telefon ISDN.
Pozdrawiam
Egghead