Nagłe restarty kompa!!!

Autor: dcart_at_wp.pl
Data: Sun 22 Jun 2003 - 20:12:27 MET DST

Witam,
mam problem i za bardzo nie wiem co sie dzieje. Chodzi o to, ze gdy moj komp
chodzi juz dlugo (12 godz lub wiecej non stop) rzadko bo rzadko ale nastepuja
nagle restarty komputera. Tak jakby ktos nagle reset wlaczyl. Kumple mowia ze
pewnie sie cos przegrzewa ale temp w komp to 34 st., procesora (Duron 1GHz) 44
st, twardego dysky (Barraduda 4, 40 GB) 40 st. Wiec temperatury sa chyba ok.
Ostatnio mi ktos powiedzial ze to zasilacz sie przegrzewa bo faktycznie mam
slby wentylator w zasilaczu...czy to jest powodem??? prosze o wasze opinie i
rady

Pozdrawiam