Re: GeForce4 Ti-4200 czy GeForce3 Gainward

Autor: Raf (geeck_at_o2.pl)
Data: Sun 22 Jun 2003 - 19:30:25 MET DST

> Dobrze zainstolwana karta nie powinna sprawiac problemow. W przeciwnym
> razie trzeba zwrocic karte sprzedawcy.

Guzik prawda. ATI czesto sprawia problemy w grach (grafika wyglada nie
tak jak trzeba) i to jest prawda. Poszperaj po roznych forach to sie
dowiesz. Nie tak dawno wyszedl MGS 2 i trzeba bylo czekac "chwile" zanim
wyjdzie patch na chipy firmy ATI. Przykladow bylo wiecej. Nie znam
wszystkich przyznaje, ale byly i nie jestem jedynym ktory tak twierdzi.

Jesli chodzi o chipy nVidii to tam cos takiego zdarza sie duzo rzadiej,
a jesli juz sie zdarzy to poprawiony sterownik wyjdzie duzo szybciej niz
ma to miejsce w firmie ATI.

--
Raf