Re: pamięć twinmos i fsb166

Autor: byers_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 22 Jun 2003 - 18:20:07 MET DST

> twinmos
> FSB
> inna
>
> sproboj dac wyzsze cl i lozniejsze timingi - mozliwe ze za agresywnie je
> ustawiles i dlatego pamieci wywalaja bledy. jezeli juz chodza na swoich
> domyslnych ustawieniach i wywalaja bledy nadaja sie tylko do zwrotu.

Najlepsze jest że właśnie idą na domyślnych ustawieniach.. :( Dziś
pokombinowałem trochę i zamieniłem miescami moduły w bankach i dalej ta sama
historia. Potem wrzuciłem tylko jedną kość, bo może coś ten dual daje popalić i
też to samo. Druga mnie też nie zaskoczyła. Podniosłem napięcie do 2.9 i dalej
wywala błędy. Jutro idę je wymienić..

A tak z innej beczki to już myślałem że moje problemy się skończyły jak monitor
padł zaraz po tym jak zmieniłem tylko kompa.. Żebym za bardzo sięnie
cieszył..

> pozdrawiam
> kamil

Ja również