Re: Duron vs Celeron

Autor: Hannibal (Lukasz33_at_xl.wp.pl)
Data: Sun 22 Jun 2003 - 17:40:58 MET DST

> Taktowanie nie rowna sie predkosci nawet gdyby ten Celek byl taktowany
> 1300mhz to i tak ten Duron 1,1 bylby szybszy Celki juz takie sa, ze sa
> drogie i malo wydajne, bierz Durona.

Gówno prawda ! Celki są gorsze od AMD ale od Atlonów ! Sam sprawdzałem 1.3
duron i 1.3 Celeron. Testowałem w prosty sposób patrząc na zegarek przy
wgrywaniu Warcraft 3. Pewnie ten test
jest mało dokładny albo sprząt jakoś w celku lepiej chodził, ale wyszło na
korzyść celka.

Chociaż w tej konkretnej sytuacji też bym wybrał Durona - łatwo wsadzić
Atlona, a przy zakupie celerona chcąc miesz za jakiś czas lepszy sprzęt
będziesz musiał wymieniać płytę.

Ale spoko ! Bo odwieczn wojna Amdowców z Intelowcami znów wisi w powietrzu,
niczym odwieczna wojna Orków z ludźmi (: [ od grania w Warcrafta różne
klimaty ludzie mają((: ]