Re: czy gf4 ti pojdzie na zwyklym agp?

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Sun 22 Jun 2003 - 17:15:17 MET DST

In news:bd4g13$fdj$1_at_nemesis.news.tpi.pl,
[.:whammy:.] <whammy_at_WYWALTOgo2.pl> typed:

> co rozumiesz przez zwykla? dla mnie zwykla to np obrobka w
> photoshopie i mysle ze tyle ramu sie przyda. ale moge sie mylic
> wiec sie nie upieram ;o)

w shopie sie przyda napewno, ale w maxie przy pracy w viewportach -
modelowanie, animacja raczej nie, pisales tylko o maxie wczesniej:)

ale mimo wszystko troche sie bedziesz meczyl na tym kompie w maxie

--
- Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl -