Re: Czy karty AGPx2 beda dzialac pod AGPx1

Autor: Peterphk (peterphk.no-fq-spam_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 22 Jun 2003 - 11:33:31 MET DST

> Czy karty AGPx2(konkretnie voodo 3500 tv) bedzie dzialac w plycie glownej
> obslugujacej tylko AGPx1 (mam ASUSP2B)?
> Czy nie zaszkodzi to plycie,albo karcie, bo slyszalem ze sa inne napieca
> zaslajace tych dwoch standardow?

A czemu niby Asus mialby nie obslugiwac AGP x2 ??? Prawie wszystkie plyty
obslugiwaly AGP x2 (zdarzaly sie wyjatki, ale te plyty byly naprawde stare).
Karty dzialajace na AGP x1 i x2 chodza na tym samym napieciu czyli 3,3V. Po
wlozeniu voodo 3500 do plytki asus p2b nie bedziesz mial zadnych problemow.