Re: wyciszenie dysku:]

Autor: Peterphk (peterphk.no-fq-spam_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 22 Jun 2003 - 11:27:44 MET DST

> Czegos tu nie rozumiem. Dwa wentylatory dodatkowe robia mniej halasu niz
> dysk ???
> Moze jestem gluchy, ale u siebie dysku nie slysze (Baracuda V, 7200 rpm,
120
> GB)

Jak widac na grupie sa audiofile z sluchem absolutnym:))) A tak powaznie to,
jak sie wyciszy mocno kompa to zaczyna sie wtedy slyszec dysk, nawet jezeli
jest on bezglosny w normalnych warunkach.
A co do wentylatorow to jak sie podlaczy jeden na 12V to zawsze bedzie on
glosniejszy od 2 takich samych wentylatorow chodzacych np. na 5V.