GF 2 MX 200

Autor: Leszek 'LECHU' Foss (lechu_at_klubWYTNIJ.TOchip.pl)
Data: Sun 22 Jun 2003 - 10:10:38 MET DST

Ostatnio trafiła mi się w/w karta, więc wsadziłem ją do komputera
zamiast Riva TNT2 32MB M64. Tylo,że na tym GF litery pod DOS-em i w
Biosie bardzo wolno się wyświetlają, tak jakby się drukowały. Czym to
może być spowodowane?
Druga sprawa to taka, że po przełożeniu karty, komputer przy
uruchamianiu za każdym razem testuje mi ram? Jak to wyłączyć? Nie moge
się nigdzie w Biosie doszukać.

--
[    Leszek 'LECHU' Foss    ]
[---lechu[at]klub.chip.pl---]