Win XP "pokaz pulpit"

Autor: clyde (clyde_at_op.pl)
Data: Sat 21 Jun 2003 - 23:54:47 MET DST

Witam
Mam taki problemik. Pod Windowsem XP gdy pootwierane mam sporo okienek i
chce je wszystkie pochowac i dokopac sie do pulpitu korzystam z ikonki
"pokaz pulpit" i tu mam taki problem. Czesto jest tak ze gdy ja nacisne
system na chwile sie wstrzymuje. Wszystko niknie, widze tylko tapete i nie
moge nic zrobic. Dopiero po kilku sekundach system rusza, pokazuja sie
ikonki pulpitu i moge cos robic.
Czy macie moze pomysl czego to wina ?? Moze cos z pamiecia, karta ?

--
Pozdrawiam !!!