Re: PRoblem z PC

Autor: Maciej \ (mekpiotr_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 21 Jun 2003 - 23:31:25 MET DST

Użytkownik "Umiar" <syriusz_at_student.uci.agh.edu.pl> napisał w
wiadomości news:bd2hf6$jug$1_at_galaxy.uci.agh.edu.pl

> Podczas pracy koputera nagle wywalilo mi prad w domu, no i
> teraz komp nie reaguje na przycik POWER na obudowie, nie wlacza
> sie wogole.Gdzie jest problem?
> Dzieki za pomoc

Najprawdopodobniej ulegl uszkodzeniu zasilacz. Mogly zostac przez
zasilacz zostac uszkodzone pozostale podzespoly komputera, ale o
tym sie przekonasz po wymianie zasilacza.

Aha: bylbym wysoce wdzieczny za podanie nazwy producenta i modelu
zasilacza. Ciekawi mnie czy moje przypuszczenia sie sprawdza ..

--
Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
do/podczas wysłania tej wiadomości.