napięcia..

Autor: Tomek Głowacki (tomek_at_wywalto_pseinfo.pl)
Data: Sat 21 Jun 2003 - 23:06:58 MET DST

Witam!

Właśnie postanowiłem zmonitorować nieco napięcia z mojego zasilacza,
padło na MBM 5, okazało się, że nie mieszczą się w ramach specyfikacji i
to dość znacznie, +5V za nisko, +12 za wysokie... (zasilacz Megabajt
350W... dziad za 60 zł)

Ale nie o tym chciałem.. czy jest jakiś sposób żeby zwizualizować na
wykresie napięcia, temperatury itd.? MBM 5 chyba tego nie potrafi.. ?

Pozdrawiam,
Tomek