Re: Codegen 300W morderca!

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Sat 21 Jun 2003 - 22:56:36 MET DST

> ...ja mysle ze jezeli cie stac to lepiej wziac cala obudowe.

No właśnie nie wiem czy mogę sobie pozwolić na taki luksus. Wydatków ciągle
masa, kasa się nie przelewa, a obudowa kusi.

> To bedzie w sumie wydatek na dluzszy czas.

Niby tak. Raczej czegoś takiego szybko nie zmienię... no chyba, że za rok
jakiś mądry wpadnie na pomysł, żeby zepchnąć ATX'a do lamusa i wprowadzić
coś zupełnie nowego :(

> Nie ma co sie rozczulac nad samym
> zasilaczem skoro masz gromade sprzetu
> i miejsca zaczyna ci brakowac...

Święte słowa, tylko ta głupia decyzja mnie męczy. Jeśli kupię sam zasilacz,
to i tak wpakuję go do budy (Codegen) i tyle go będę widział (mam nadzieję,
że go chociaż nie poczuję). Ale satysfakcja będzie niepełna, bo ciągle będę
się patrzył na obudowę Codegena. I nikt mi nawet nie pozazdrości :) A gdybym
kupił całą obudowę... to wtedy mógłbym sobie nawet na telewizorze pierdyknąć
;)

Och... byłem w sklepie. Oglądałem moje marzenie. Zakochałem się. Jest
piękna! Tylko czego taka droga?

P.S.
Chyba rozkręcę akcję charytatywną:
"Biednemu Sniperowi spalił się zasilacz. Sniper nie może bez niego żyć.
Jeśli jego życie nie jest ci obojętne, wpłać symboliczną "stówkę" na podane
niżej konto. Pomóż Sniperowi przetrwać zimę."
:)

Pozdrawiam,
Sniper