LG FLATRON 78FT - jak menu serwisowe?

Autor: Michal Frackowiak (michalf_at_fotoforum.pl)
Data: Sat 21 Jun 2003 - 19:47:52 MET DST

witam serdecznie!

czy w modelu Flatron 78FT (taki z fioletowa klapka z przodu, chyba pierwszy
z linii flatronow) jest cos takiego jak menu serwisowe?
dlaczego pytam?
w googlu nie znalazlem, rozjechaly mi sie kolory na monitorze (wg.
serwisanta, ktoremu do konca nie wierze, nasycilo sie dzialo i twierdzi, ze
togo nie naprawi, poza tym sypnal mu sie programator)

tak wiec gdyby ktos znal sekretna kombinacje klawiszy, ktora uruchamia menu
serwisowe (jesli takie w ogole jest), to bede niesamowicie wdzieczny.

jesli nie ma w ogole takiego menu, to prosze mnie wyprowadzic z bledu :-(

dziki i pozdr!
michal