Re: pliki *.bin

Autor: Marcin (marcell21_at_interia.pl)
Data: Sat 21 Jun 2003 - 18:27:28 MET DST

Użytkownik "Witiia" <KASUJwitiia_at_o2.pl> napisał w wiadomości

> sory, ale chyba pl.comp.nowe-programy jest o nowych programach, a grupa o
> grach komputerowych jest o grach komputerowych.
> Z tych wszystkich grup to właśnie pl.comp.pecet jest najodpowiedniejszą
> grupą do tego.

Sorry, ale jesteś w błędzie. Ta grupa zajmuje się sprzętem (pecet to pecet a
soft to soft). Jeśli nie znasz programu do otwarcia jakiegoś pliku to pytasz
na nowe-programy, choćby z racji tego, że go nie masz i jest dla Ciebie
nowy. Myślę, że masz już dobrą motywację aby tam zajrzeć ;))
Nadmieniłem też o gry.komputerowe z racji tego, że pytał właśnie o grę -
chyba też dobry powód ?? Skoro on takową grę ściągnął to nie znaczy, że ktoś
inny też takiej nie ściągnął, więc > alt.rec.gry.komputerowe ;))
pozdr
Marcin
"w skrócie NTG"