Abit NF7 ver 2 - zapytanie

Autor: Sławomir S \(Pejsu\) (tv5_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 21 Jun 2003 - 17:53:29 MET DST

Witam.

Mam pytanie nastepujacej tresci. gdzie znajduje sie panel kontrolny
zarzadzajacy ustawieniami karty muzycznej pod win xp. wczesniej mialem msi
kt4v i mialem ikonke w pasku . tutaj po zainstalowaniu sprzetu mam tylko
glosniczek i nic wiecej . moze wie ktos co tutaj jest nie tak. prosze o
porade w mojej sprawie. za wszelkie uwagi i spostrzezenia z gory dziekuje.

pozdrawiam