ZWOLNIC ZEGAR CZASU???

Autor: KEN (kenik_at_buziaczek.pl)
Data: Sat 21 Jun 2003 - 14:45:22 MET DST

Witam

Przepraszam ,że tu ale nie wiem już gdzie.....

Potrzebuje pomocy.

Jak spowolnić zegar czasu rzeczywistego i czy to wogóle możliwe?????

Powiedzmy ,że gram w pewną starą gierkę i nie mogę się "wyrobić",czas
upływa ,a ja
nic nie mogę wykombinować,zanim dotrę do wyjścia -end of time:(((

Jedynym patentem byłby programik spowalniający....

Dodam ,że komputer spowolniłem już jak tylko mogłem!!!wyłączyłem cache 1i 2
a taktowanie z 2800 znmiejszyłem do 500 mhz.

Jednak to nic nie daje,gierka (a właściwie licznik)opiera się na taktowaniu
ale zegara systemowego
(to chyba to samo co ZEGAR CZASU RZECZYWISTEGO)

Nie wiem ,ale może gdzieś w rejestrze????

Bardzo Was proszę o POMOC!!!

Każda wskazówka będzie pomocna!!!!! Moj sys to angielskie XP HOME z
wszelkimi możliwymi uaktualnieniami (serwispackami)

O pomoc proszę na PRIVA

z góry dzięki