czy gf4 ti pojdzie na zwyklym agp?

Autor: [.:whammy:.] (whammy_at_WYWALTOgo2.pl)
Data: Sat 21 Jun 2003 - 13:52:49 MET DST

witam, mam pytanie, planuje drobny upgrade
starego kompa [PIII 450] o karte grafiki no i sporo ramu.
ale chcialem zapytac o karte: czy geforce 4 Ti
tudziez jakis radeon 9x00, czyli karty wykorzystujace
port agp x8 i pro [chyba w przypadku radeona]
beda dzialaly po wlozeniu w najzwyklejszy port agp
na starej plycie glownej? a jesli tak, jak duzy bedzie
spadek wydajnosci?
zaznaczam ze karty nie potrzebuje do gier tylko do
programow typu 3dmax, acad itp, wiec bym ja przerabial
na softquadro / firegl.
BTW: ktos zna linki do benchmarkow tak przerobionych
kart? bo nie wiem ktora bardziej przyspiesza w/w programy.
prosze szanownych grupowiczow o pomoc.

--
pozdrawiam,